فروشگاه آنلاین نوا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

شرایط استفاده

توجه داشته باشید کلیه رویه های نوا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های نوا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است. به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات نوا هوم اقدام کند.
همچنین از آنجا که نوا هوم یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است. طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است. که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط نوا هوم از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود. و یا برخی فروشندگان با نوا همکاری می‌کنند. و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است. که محصول خود را در وب‌سایت نوا عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط نوا بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات nevahome استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید. و یا به نوا هوم ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود. و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید. که نوا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند. تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است. و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

رویه های افرا

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد. نوا هوم برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند. می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه نوا را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی و رویه‏‌های نوا:

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات نوا هوم، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط نوا جزئی از اموال نوا هوم محسوب می‏‌شود. و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار نواست. و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای نوا هوم محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط نوا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار نوا هوم است. و هر گونه استفاده از رویه های نوا با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.